Falkenberg here we come!

Jajjemen, nu är det dags för semester.
WoHO
Längtar till tusen, packningen är packad i josses lilla bil. hihi knökat. Så imorgon efter tolv drar vi ivääg.
Håller på o bränna tre skivor med massa party musik.
Blir utgång imorgon, ska bli sjukt kul o gå ut någon annan stans än mariestad. bara komma bort över en helg ska bli superskönt. Sen har jag en veckas semester. välbehövligt!
Ska nog iväg med pappa o co någon dag i nästa vecka, antingen gränna eller så blire Ikea.
Tråkigt när man inte har pengar, men kanske har råd me ngt litet :P

Annars har det varit en rätt seg vecka på jobbet. går så upp o ner, ja gillart inte!!
Men men det är bara o kämpa på, ja vet ju att jag kan det här.
Idag gick det iaf bra, woho. Blir nog ingen provision denna veckan dock. Bara
för att det gick så dåligt i början av veckan. De SUGER med veckoprovision. 
Vi hade dagsprovision förut, mkt bättre. nu kämpade ja som fan idag men
det ger inget iaf, för att ja inte kommer över veckokvoten.
hamen,

Nu har jag iaf fixat i stort sett allt, diskat o ordnat hemma. Hämtat kylbag o solstol
Packat lite färdkost :) Så nu ska ja bara hoppa in o raka benen med. Inte snyggt när man ser ut som
Pigge piggsvin. haha,


Igår satt ja hos malpe p drack lite vin, med henne josephine o lina. Sen kom josse o elin förbi
en sväng med. Var mkt trevligt. Hade med mig Hugo, gick något bättre när Nemo var på hemma plan
iaf. Men han e bra mesig den katten :P du e söt ändå Nemo!

Jag får önska alla en bra helg, för det ska jag ha :)

puss o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0