En inte fullt så positiv Marre!

Hallo.

Nej, denna veckan överlag har varit jobbig. Men denna dagen tar priset.
Hela veckan har det regnat o vart pissväder i stort sett, vilket gör att man blir deppig,
inget o göra. Har även jobbat eftermiddag så hela dagarna har ja bara suttit o glott i
väggen, efter att damsugning o städning vart klart.
Idag har jag inte gjort mkt, vid två small det till i huvudet på mig. Och den värsta huvudvärken
jag har haft kom över mig, men drog ner till stan vid kvar över tre o träffa josse en snabbis
i hopp om att denna solstråle kunde bota min smärta. Så blev det inte, gick mest runt o va disträ
o kämpade mot tårarna som ville spruta. SÅ jävla ont gjorde det. Gick till jobbet,
och där kan ni ju gissa hur det gick.... neh, de funkade inte alls så jag tackade för mig o gick hem.
alvdedon har ja proppat i mig men det hjälper inte, migrän?
Nu börjar det släppa,
Tog mig ett glas vin när ja kom hem, satte mig i soffan och bara slappnade av... efter en timme
lite drygt började det släppa iaf. Fast smärtan gnager fortf där inne. Fattar inte va de e
men men får hoppas de går över senare...

Hade tänkt dra ihop mig med nathalie o co senare, men som de ser ut nu så blir det inget med
de... Jag känner mig bara så jävla ensam. Vet inte varför... Ja har känt mig ensam hela veckan
och ändå har jag varit med mina vänner, pratat med dom som vanligt i stort sett.
Men det är som att även om jag sitter i ett rum fullt med människor , så känner jag sån ensamhet.
Vart hör jag hemma? När ska man komma till den punkt där man inte längre frågar sig själv den frågan?
Jag saknar något, någon?!

Ibland blir jag så avundsjuk på vissa av mina vänner, som har ett annat tankesätt.
Som ser lätt på saker o ting, inte tar allting så allvarligt. Gång på gång tänker jag att
folk kommer se mig som en bättre och roligare människa om jag försöker ändra på mig själv
och gång på gång försöker jag också, men misslyckas. Det slutar bara med att jag ändå i bakhuvudet
tänker som förut.
Ja skulle vilja ändra på så mkt, just mitt tankesätt... denna nervösa hypokondriska osäkra människan
jag är inuti. Jag vill bara ha bort de!!!!

Men allt går inte alltid som man vill.

Jag ser fram emot en helg i Falkenberg nästa vecka.
Då ska jag göra allt jag kan för att bara ha en rolig helg.
Bara släppa alla negativa tankar,



Jag ska väl fortsätta med min fredagskväll tillsammans med kära Tvn.
Och hoppas på en bättre dag imorgon.


Hoppas alla andra har en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: camilla

nähe vad roligt ska vi festa ihop då kanske?? ja kommer vara här då oxååå..kraam

2009-07-10 @ 20:38:55
Postat av: Anonym

jaoo ut på bratt eller i varberg kanske är roligare:P vore trevligt å ta en promenix ngn dag oxå el nått!

2009-07-10 @ 22:24:01
Postat av: Catherine

Tror den där inre ron/lyckan/självtillfredsställelsen kommer när man slutar tänka makeover och istället försöker acceptera kvaliteter och även brister hos sig själv. DU är världen bästa Marre ju, varför ändra på det? Det är ju dig jag och alla dina andra vänner fallit för :)

2009-07-12 @ 23:26:28
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0