akut bronkit

..kallar dom det.
inflamation i luftrören .
Lungorna var det iaf inget fel på, det var ju skönt o höra.
Därimot känns det som jag hostar sönder lungorna
Sover skitkasst
ENORMT ciggarettsug, tur att nikotintuggumina fungerar till viss del iaf.

Ni får ursäkta om min blogg inte är direkt positiv just nu
hela jag är som ett åskmoln
ena stunden vill ja slänga saker i väggen o andra vill jag bara
ligga i sängen o gråta.

Har aldrig haft de såhär svårt förut, men nu känns de hemskt att sluta
fast jag vet att jag måste, luftrören mår ju inte direkt bättre av all tjära o
äckligheter. Feströkandet e dock något som kommer ta mkt längre tid att
vänja sig av med. Men viktigast nu är att få bort vardagsrökandet.

Sen att jag fortfarande inte känner mig bra, gör ju inte saker lättare.
klättrar på väggarna samtidigt som ja känner mig mör o trög i kroppen
Pappa föreslog att ja skulle ta en liten kort promenad senare om ja mådde
bättre. Behöver kanske komma ut i friska luften lite för o bli frisk.

skingra tankarna lite kan ju behövas oxå

jag kanske bara behöver få ett jävla cputbrott, så e det bra sen?!


hamen, de går som de går.
Hoppas iaf att hostmedicinen och antibiotikan slår till snabbt o gör mig frisk snarast!!!!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0