My Life be Like.... ohh ahh ohh ahh

underbart!

Sitter med Ida på hennes rum och nördar oss. Ja ska lägga mig tidigt idag, mår äntligen bättre. Blir till o sätta på en film sen nana, ska upp på promenix imorgon bitti. Så ska upp vid nio iallafall! :) tar nog en runda ner till stranden, med ipoden på hög volym. underbaart.

Sen blir det jobba, hoppas hoppas det går lika bra som förra veckan. Men det tror jag. Ja e ju rätt grym på det ja gör ;) trot eller ej. O föresten, blir utflyttning härifrån och inflyttning till Jenny o co nästa helg. Innan den 8:e mars där.. ska bli jättekul, dock tråkigt att min lilla Ida kommer åka från mig snart :( you´ll be missed!!! belive me...
Vi har den lägenheten tills sista april om jag fattat helt rätt, och då ska Jenny dra hem. Så ja kommer oxå hem då runt där någon gång... Har ju redan bestämt att komma hem till sverige under sommaren... så vill inte skriva något nytt kontrakt heller på en ny månad eller ny lägenhet. Så det blir perfekt med maj :) då har ja vart här i fyra hela månader. Shit känns som ja var här så jävla länge.. men iallafall, kommer inte hem i april iallafall då..onödigt efterssom ja kommer hem en månad efter liksom. Hoppas ni inte saknar ihjäl er efter mig där hemma ;) tss antagligen inte... haha.. skönt o slippa mig :P men snart kommer ja tillbaka , då blir de party party kära vänner!

Ja har hittat en super super snygg lägenhet föresten. Hoppas hoppas.
i andra hand, men de passar mig perfekt, då ja inte vet vad ja vill göra i höst. förmodligen åka någonstans.
får väl se vad som sker
ja vill ha ja vill ha!!!

nuuu ska ja ta en cigg och chilla.


talk too ya soon!
buenos noches.



Kommentarer
Postat av: Anonym

malpe loves you to =)

2009-02-26 @ 09:28:27
Postat av: Angie

vad heter den där låten som går "my life be like oohh aaah oooh aaahh"? jag lyssnade så mycket på den i norge men har tappat bort all min sån musik å kommer inte på vad den heter eller vilka som gjort den!? hoppas vi kan pratas på msn snart! jag har varit jätte sjuk i över en vecka så har inte varit ute på nätet så mycket.. älskar dej!! PUSS!

2009-02-26 @ 21:18:54
URL: http://angieheterjag.blogspot.com
Postat av: emelie

Men gumman. har du fortfarande inte glömt bort de =P skojja ju bara :) (fast vita var dom) haha! Pusss!!

2009-02-27 @ 12:03:19
URL: http://emsy87.blogg.se/
Postat av: emelie

skulle göra allt för att du också skulle vara där ikväll! <3 när du kommer hem då har vi lite att ta igen;) Älskar dig!!

2009-02-28 @ 09:24:14
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0