Live Your Life.


Ja känner verkligen för första gången att jag lever mitt liv till fullo. Jag är här, upplever så mkt nytt, träffar nya människor och har verkligen så jävla roligt hela tiden. Känns så underbart...
E lite nervös faktiskt, på torsdag är det absolut sista dagen på provmånaden, och då får jag och sara reda på om vi får vara kvar eller inte. JAG HOPPAS! annars äre bara o leta annat jobb, dock e det inte så lätt just nu...dom har stängt igen några barer...och de e jättemånga som e ute och söker jobb nu. Inget kul heller o jobba 6 dagar i veckan vilket man nästan säkert får här vart man än jobbar. Ne ja håller tummarna för att jag får va kvar, jag ger verkligen gärnet denna veckan. Igår sålde jag rätt bra faktiskt :) riktigt nöjd. Så ska köra på stenhårt idag med, om ja inte får va kvar så går jag därifrån med vetskapen om att jag faktiskt gjorde mitt allra bästa. Ifall det inte duger finns det ju inte mkt jag kan göra.

Nu ska jag snart gå och jobba... Blev en vinflaska igår kväll efter jobbet, men de känner jag inte av idag . SKööönt. ne nu blir det toklugnt fram tills torsdag. Sen i helgen ska vi till stranden, måste ju bli bruuuun! Ska bli superskönt. Tror några från jobbet ska med oxå. Blir nice.

Har faktiskt haft lite hemlängtan, jag saknar mina vänner och familj... saknar min sköna säng!!! och min gamla lägenhet. men, vännerfamilj och sängen finns ju kvar när ja kommer hem :) ja vill inte hem nu....ja vill se mer, uppleva mer..

Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Catherine

vi finns kvar vettu! sängen kan jag dock inte utge några garantier för :P

2009-02-11 @ 14:17:02
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Karro

Hejsan!



Jag tänkte bara säga att ja ska lägga till din blogg i favoriter nuu:)

blir så jäkla avis när ja sitter och läser om ditt liv som jag ska (läs: vill) leva en vacker dag ! =)



Live your life ! =)



// Karrrooo

2009-02-14 @ 02:17:20
URL: http://www.metrobloggen.se/karroandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0