Just a new day.


Sitter här i min kalla korridor på golvet...hehe, vi har ju bara internet på vissa ställen i lägenheten. Ida och Jenny sover så kan inte sitta i Idas rum. Då blir det kalla sten golvet för mig! De galningarna var ute igår...jag bestämde mig för att vara hemma, nykter ( stolt ). Kollade på IOTH avsnitt och gottade mig. Dock hamnade jag utanför och snacka med nathalie tills ganska sent.. 03 kanske inatt. Men hon är alltid lika härlig att prata med! Tokfia på hög nivå ;) haha...

Ska snart till jobbet, skönt att äntligen vara frisk kan jag säga, och faktiskt göra annat än sitta i våra fula fotöljer. Riktigt skönt o ha något o göra på dagen.. även om jobbet suger. oh jag hoppas verkligen jag klarar provanställningen. Annars är det i stort sett bara för mig o ta mitt pick och pack o åka hem. Och det vill jag inteee göra..

ne nu ska ja kila...

pussish

Kommentarer
Postat av: Catherine

men hörru! det finns väl massa andra jobb inom servicebranschen, typ servitris, hotell, bar osv OM provanställningen inte funkar.. vad ska du göra i Sverige då? lågkonjunkturen slår hårt mot alla och det kanske inte är optimalt att åka hem o söka bidrag? Här finns ju inte ens DOM jobben att få...

SKÄRPNING! Kämparglöd tack!

:)

2009-02-03 @ 14:05:01
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0