I made it.

Jaaaa klarade provanställningen! weooho. Känns helt underbart, vart sjukt nervös i torsdags men det gick bra. Skriver kontrakt på måndag. Så nu har det festats rejält i två dagar, och ikväll blir det röjj med. Men sen ska jag hålla mig lugn i varje fall tills på torsdag. hur ska det gå hahaha, nerå ja ska sköta mitt jobb så att jag kan stanna här! 
Vet inte om jag berättat allt sjukt som hänt här nere än...måste sätta mig o skriva ett inlägg om det någon dag när ja orkar. Men nu ska ja fixa lite här sen äta klyftpotatis o kyckling.. sen blir det fest för hela slanten. woho.

gla alla hjärtans dag mina hjärtegull där hemma och ni andra som läser.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0