Broken.

å låten Broken med Digga har gott varm i vår lägenhet kan jag säga. Jag bara älskar den.



anyway, idag är det en riktig bakisdag. Var en helt underbar dag igår... vi struntade i utgång i torsdags.. var rätt seg efter jobbat hela veckan, dessutom har vi vart ute väldigt mkt nu när Jenny varit här och hälsar på. Så det var en välbehövlig vila. vaknade pigga och glada vid halv elva i går morse, Jenny va så söt och gick o handla frukost :) packade och tog sen bussen till Puerto rico, Det var pissväder här i playa , regnade när vi åkte.. men bara en halvtimme bort ligger anfibeach. Kritvit strand och klarblått vatten....Där är det alltid fint väder.. så sjukt, dom har ju typ 4 olika väder zoner eller vad man säger... så kom dit och solen sken. Asgött, man såg liksom molnen ligga runt om men dom höll sig där :P så vi la oss på var sin solstol och började steka. Blåste ganska mkt men det var bara skönt , det hade bara vart jobbigt annars. sjukt varmt. Drack ett antal öl, och låg o lyssna på musik.. så jävla underbart. doppa iaf fötterna, men det var lite för kallt alltså. Får nog vänta ett tag med badandet. Kom hem vid halv sju, så drog vi till en kina restaurang och käka buffe. smaklöst tyckte jag dock.
jaaaa...den blev det party... satt och förfesta hos oss, jag jenny ida och alex , vår granne. Grymt go kille alltså. Drog ner till plaza, dom hade stängt på scandic. e så lite turister här nu så dom har inte råd att ha öppet. Så var fullt med folk på seven. Ja drog i mig ett x antal drinkar :P vi har ju som sagt va free bar där hela kvällarna. haha lite farligt. Träffa några av jobbpolarna...så gick med dom till chinawhite, och sen vidare till chic. va väl hemma strax efter sex imorse.... va fortfarande vaken när jenny åkte vid sju iaf :P hamen de va kul.
har inte mått så bra idag...jag och Ida sov fan till efter två. Och idag åkte alex och hans kompis hem , tråkigt faktiskt. men men man får väl hoppas man ses igen någon stans i världen :)
Är bjudna på förfest hos kajsa, en jobbkompis. Men vet fan inte om ja pallar.... men så skönt att jag inte behöver bestämma mig ännu. kl e bara kvart i sju.. kan ju bestämma mig vid elva. gött ju. Imorn ska jag och ida till anfibeach igen... wweii ja börjar få lite färg faktiskt :)

Ne om jag skulle ta och lägga upp lite bilder på facebook och sen gå ut och se greys med ida. Lilla nathalie ska ju snart iväg och jobba igen.. Får la se om vi drar oss ner till seven ikväll :) ja är ju inte omöjlig liksom. mohaha.

hamen, i veckan gäller de. kämpa kämpa. göra mitt absolut bästa. :)
Det känns bra iaf allting. jag trivs fortfarande skitbra. man träffar så sjukt mkt folk... och man känner sig bara så hemma på något sätt. It just feels right :) hihi. att det kunde bli så bra... Ida känns det som ja känt i flera år redan...känns helt sjukt att vi bara känt varandra på riktigt i en månad .

ne nu ska jag faktiskt dra mig här.
så ta det lugnt alla smurfar hemma i mariestad. jag vet allt vart ni ska ikväll ;) statt såklart. Saknar er! massvis...önska ni kunde vara här allihop och ha kul med mig. men så länge...rocka lite åt mig på statt ;) Love!


anfibeach



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du far va kvar! Atlas ar verkligen bast nar det galler arbetstider och pengar dar nere :) Ar det fortfarande melatonin och glukosamin som galler? kram

2009-02-11 @ 05:36:24
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0