baparapabababababa

asbra låt annars :P haha. ingen aning om vad den heter men den går typ bapaarapababa hela tiden. Låtarna sätter sig i huvudet när man e ute varje kväll och hör samma musik...tur att dom kör bra grejer iaf.

Va ute igår igen, satt och förfestade här hos oss. Robban och Sara kom också. Mycket trevligt. Hade skitkul ute, inget ovanligt iof. Har alltid kul när ja går ut här :) helt sjukt kul... wooho. Men nu ska ja försöka ta de lite lugnt fram tills torsdag. Pallar inte bakfylla när man jobbar.... ne det går inte. Men kommer nog bli svårt efterssom ja vet att Ida o hennnes kompisar kommer att gå ut varje kväll nu när de är på besök ;P.
Å de andra e på stranden, men ja va så jävla bakfull när ja vakna så ja pallade verkligen inte att gå upp. Men ja ska nog ta en tur upp på soltaket iaf. Ikväll ska vi ut och äta...va ett tag sen vi gjorde de faktiskt...blir att man lagar mkt mat hemma, åt asgoda klyftpotatis och kyckling igår kväll. Mmmm yummie.
I veckan ska ja kika på gymmet nere vid stranden. Nu när ja vet att ja har jobb oså så kan ja skriva upp mig på 3 månader iaf. så blir det lite billigare. Är tydligen bra med enligt Sara :) Ska bli skönt o komma igång.. Funderar även på att ta en spanska kurs. Va ganska billigt , för fyra månader. Ja vi får se.

shit va trött jag är, hehe man blir lite sliten här nere....men samtidigt har ja fruktansvärt kul hela tiden. Det är så socialt, man umgås med folk hela tiden i stort sett.. Helt öde här hemma just nu för ja e ensam...tomt! Om ja skulle ta o ringa sara o fråga om hon vill fika... aa fan det gör ja.

men hörrni...
hade så bra! :)
pussar från grancan
v

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej igen ! =)



sången heter Rap das armas, och ær værldsbæst ! ;) haha

Joo, jag var dær først en vecka i januari, åkte hem till sverige en vecka, sen tillbaka igen, længtan blev påtok før stor! Å nu tre dagar senare har ja flyttat tillbaka till norge...



Skulle du inte vilja prata på facebook, msn, eller nått i den stilen? Skulle vilja ha lite råd och tips om hur ja ska gøra før att ta mig till gran canaria och stanna dær några månader.



msn: Karro[email protected]

facebook: Karolina Andersson



Planerar att vara i norge till slutet av mars, men sen ær jag jæækligt sugen på dra ivæg! =)



Visst ær de telefonførsæljning du jobbar med? Du vet inte om føretaget ær i behøv av folk?;)



jag hoppas du har det toppen, (vilket jag inte tvivlar på!;)



Hoppas vi hørs ! //KArroooo

2009-02-16 @ 11:09:14
URL: http://www.metrobloggen.se/karroandersson
Postat av: Sanna

http://www.youtube.com/watch?v=bSZ6wl7NTlM



jag trodde du menade denna laten,

den gick jag alltid o nynna pa ;)

2009-02-16 @ 20:00:04
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0