armyparty, bomber och granater.

Jaaaa fyfan va kul det var igår, vi gick till seven ( som ni kanske märkt vår favoritbar efterssom vi har helt fri bar ) där blev ja målad av kristin, streck över hela mig :P hade ju inget i armé färger eller så.. sög åt mig alkohol som en svamp igår... hängde med jenny till en underground bar typ, träffa hennes bror och hans flickvän... dom spelade poker, men drog tillbaka till seven...sen blev det chic efter det. skitkul...ingen aning om när ja kom hem..hahahhaa ;) woha

som ni säkert märker så är det nästan aldrig tråkigt här nere, ja har iaf aldrig tråkigt. livet leker som aldrig förr. Och ja kan inte tacka dig tillräckligt malpe, för du hjälpte mig förändra mitt liv. Jag behövde det här... tack gumman...! :) saknar er mina små smultron...med er här och de hade varit perfekt :)

Ikväll blir det karnevalparty, så det är utklädnad som gäller. tänkte va hippie, ( tack för tipset sandra ;) om ja kan fixa kläder och så till de, annars kanske marilyn monroe som syrran tyckte :P får la kika påt. kul ska det bli iaf, hade inte tänkt festa idag...men lova chefen på seven att komma ner :) woho. ska väl bort till jenny senare om de blir bra väder..

ska föresten flytta i mars, inte säkert ida kommer stanna kvar..efterssom hon inte har något jobb. Så ja kommer i början av mars flytta ihop med jenny kristin matilda och jon. I en bunglow..jättemysig. Pool o allt. blir mkt mkt billigare för mig dessutom. O de e så söta...de tycker de ska bli så roligt att ja kommer flytta in där :D woha.

ne nu måste jag ta mig en dusch, sen käka lite mat. E så jävla hungrig. Kl e liksom kvart i tre..Ida ligger här o sover brevid mig fortf:P haha gumman... du e för rolig. ne nu måste ja kila


bilder e de lite ont om ja vet....min kamera hamnade mitt i en sandstorm på stranden så den e inte riktigt kry. Men snart så :)

buenos dias

adios.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt det låter gumman! så avundsjuk på dig. glad för din skull att du har det bra där borta.!

saknar dig ! pusss!!

2009-02-21 @ 17:20:11
URL: http://emsy87.blogg.se/
Postat av: Catherine

jag saknar dig oxå!

när du flyttar in med dom, har du fortf plats för besökare då?

pusss

2009-02-21 @ 19:43:49
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0