Yumieee '

Mmm risgrönsgröt är ju så förbaskat gott... :)
Såå nu har ja ätit frulle iaf, ska sätta igång å diska och städa lite här hemma. Imorn blir det bakning hela dagen för mig och syrran :) Ska ta med oss till pappa! Och så ska jag bju syrran min på mat och efterätt imorn kväll för hon va så söt å körde mig till sjukhuset igår och väntade tillomed :) Det är hon värd!

Idag ska ja fika me min loppan, ska till mumma och ja vill verkligen ha en jullatte :) YUM'
Tänkte väl ta en titt på stan oxå, ja har verkligen inte vart nere å kikat på evigheters evighet. Inte för att ja har råd med något men ändå :P

Håller på å letar efter bra men hyffsat billiga sminkborstar, mina är rena skiten. Hittade från mac på ebay, men man vet ju aldrig när det är från USA åsådär. Så får se hur ja gör...


Fan va ja längtar tills juldan :) Ska festa för första gången på en månad så det ska bli kanonkul. Blir ju till å börja tidigt som vanligt för annars kommer man ju inte in :P Men kul ska ja ha iaf! Wohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0