whatcha say


Lite stolt är ja allt över mig själv idag,

Såhär är betygen i kurserna som e klara än så länge :)

Religion VG
Samhäll VG
Webdesign MVG
Programhant. ?

Hoppas på ett MVG i program hanteringen oxå, å engelska provet jag gjorde idag gick faktiskt helt okej. Det var dock svårare än jag trodde måste ja säga. Men men det blir nog väl..den kursen e inte klar förens till sommaren. Känns iaf väldigt bra..känner mig välförtjänt av kommande lovet. Jag ska njuta av att bara stänga av hjärnan lite. It's like totally fried ;P Naaa, men ska verkligen försöka stänga av allt som har med skola å göra efter måndag. Det behövs för att orka nästa termin, den kommer bli tuffare.

Josse hämtade upp mig från skolan, så åkte vi till norlanders. Min telefon hade kommit tillbaka, men efterssom de tydligen är något fel på programvaran i Lg telefonerna nu för tin så fick ja välja en annan telefon :) Ni som känner mig vet ju hur glad jag blev för de ;P YIPPIE! Så det blev en sådan här goding;

 

Har en bra kamera med 5 megapixel, mkt bättre än mina förra! :) En riktig affärs telefon...haha den har allt typ! Snygg som fan med... yeye



Hepp ikväll ska jag ta lite ledigt från excelen,
jag ligger redan i sängen med båda katterna breve mig.
Ska krypa ner under täcket å slänga på en film

Haha jag kollade på "Fear and Loathing in Las Vegas" igår, med johnny depp och Benicio Del Toro. Fyfan vilken sjuk film, men skitrolig...vilken jävla tripp :P mohahaha



Imorn blir det plugg och sen ska jag umgås med min söta kompis Josefine :)
Har fan inte umgåtts med ngn på evigheter så nu ska jag flumma av mig lite med henne, får väl se vad vi hittar på! Är lite sugen på att dra till buffalo en sväng kanske.. hmm jaja det återstår att se


have a nice eavning everyone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0