TiKToK


tjena tjena
idag mår jag mkt bättre, fortfarande krasslig å huvudvärk. Men i övrigt mår ja bra :) Känner mig på bra humör i allafall... Blir nog en promenad i det kalla men vackra vädret sen.
Har precis käkat lite lunch, ska sätta mig med pluggnadet lite.

Behöver köpa en ny plattång :( Katterna har puttat ner å grejjat med min så den är sönder överallt. Som tur är fungerar den fortfarande. Men vem vet hur länge, PANIK! Någon som vet vad dom kostar nu för tiden? Min har ju några år på nacken.

Gud va jag känner för att träna, men vet inte om det är så bra när jag precis börjar bli bra.
Men ja e sjukt sugen, kanske kan dra ner och köra ett power pass imorgon iaf...


Happy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0