stress stress


Jaa nu har jag två dagar på mig att göra klar arbetet till samhällen, puhh.
Igår blev jag färdig med webdesignen, betyget blev MVG! supernöjd.
Nu är det inte mkt kvar av denna terminen....det är väldigt stressigt i slutet nu. Har tre saker kvar att göra. Men det kommer gå finfint. Jag är jäkligt nöjd med min prestation denna hösten, aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv. trodde aldrig jag skulle tycka det var roligt att gå i skolan... men men så blev det :) ser fram emot nästa termin.
Men först ska det bli skönt med några veckor av välbehövt semester från böcker och plugg, bara chilla och vila hjärnan min.

Igår körde jag då ett funktionellpass på kvällen, tydligen ska dom ta bort det efter denna säsongen :S suck, ännu ett mindre pass alltså..trött jag blir på det här, det är ju redan dåligt med bra pass tycker jag. Så tar dom bort ett av de bästa, men tydligen är det för lite folk som vill gå på det.

Inte riktigt nöjd med min bloggheader...ska knepa och knopa lite får vi se hur den blir!

Hepp nu måste jag sätta igång här.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0