snöööö

Ja det är inte dåligt med snö vi har alltså.
Både mysigt å jobbigt tycker jag, det är ju jobbigt å ta sig ngnstans nu. Speciellt för oss som inte har körkort :P Blir ju lätt att man stannar inne då. Men det har ju varit supermys med snö över jul istället för slask/regn som det annars brukar vara.
Malpe å de åker ju till Thailand idag, Lite avis! Ja längtar tillbaka till GC varje dag. Till alla underbara, öppna, glada människor där nere... Är sjukt trött på mariestad! Ne ja hoppas att denna termin i skolan går fort å att hösten kommer så man kan dra iväg någonstans, förhoppningsvis GC då! Men tills dess får man göra det bästa man kan :)

Fredagen var kanon, hade riktigt roligt måste jag säga. Det känns att man inte festat på ett tag iallafall, har inte tyckt det vart kul ute på evigheter. Men vi flumma runt där inne, blev ganska snurrigt haha så påvägen hem gjorde jag väl en sådär 10 vurpor. Det snöade som sjutton så ja va helt dyngesur när ja kom hem :P Men ja skratta så ja tjöt hela vägen hem. Mina skor är inte gjorda för snö å halka..hahaha
Igår mådde man rätt jävla kasst....ville inte vara vaken så ja sov från halv ett till sex typ :) Sen måste ja lite bättre. Men man känner sig nästan lite småsliten idag med.

Får väl se om man ska orka sig ner till gymmet senare å köra ett pass...känns behövligt nu efter jul å allt! Va man äter alltså... Men i veckan blir det en del träning iaf. Ikväll ska jag och syrran på Avatar, längtar :) Har ju hört så himla mycket positivt om den filmen så ska bli riktigt spännande å se den.

Så är det met :)

Ne nu ska ja börja laga lite lunch, blir ganska slappt framför tvn tills ja har ork å börja städa lite.



Go' fortsättning allihop!




 where is the love?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0