pain


yes, jag har träningsvärk idag.. underbara träningsvärk, haha. Det känns att man har kämpat lite iallafall. Jag gillart! Blev inte så tidigt sovande igår iallafall.. Låg och kollade på Gossipgirl och OTH. Och jag har drömt en sjuuuk dröm inatt igen.. haha, har drömt skitkonstigt flera nätter i rad nu. skuumt!

Ska dra mig upp ur sängen strax och äta lite frukost, sen fixa mig och dra till skolan för lektion. Suck! Skönt att samhällen är färdigt i veckan.. Men idag kommer jag få slita som ett djur för att bli klar med arbetet. Känner att jag behöver lite hjälp av lärarn.

I helgen är det sexparty hos syrran, det ska bli kul :) har aldrig varit på det förut.. Tror de flesta ska dricka men det blir det inte för min del...Jag håller mig tills juldagen.

wooh nu är det snart jul. tredje advent på söndag redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0