I'm gonna find a way to make it



Underbar låt av en underbar sångerska
Lyssna och njut




 


Så, dagen har inte varit givande...har kollat lite på Engelskan. Har inte mkt motivation till att plugga på det här provet alltså...men måste, så bara att kämpa nu de sista! Ikväll måste jag sätta mig med excelen oxå. Det måste bli klart tills på måndag...
Har så jäklans ont i halsen idag, å hela munnen...aj aj, feber å trött som en tok
kommit in i någon jäkla deppsvacka...jag undrade nästan när det skulle komma?
Just nu känner jag bara att allt är tråkigt, vill bara ligga inne och kolla på film och läsa
lugnt och skönt...bara va
Tror enda gångerna jag verkligen släpper alla tankar och allt i mitt huvud är när jag ser film
eller läser en bra bok... så skööönt

ska nog ta mig ett riktigt varmt bad när jag kommer hem..
sen burra ner mig i sängen med engelska boken


boohoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0