holabandola


Yeah, gud va skönt det var att vakna tidigt igen. Har ju nästan vänt lite på dygnet senaste veckorna, men igår kväll la jag mig tidigt och vaknade nu vid sju pigg som en tupp. Sovit rätt bra inatt faktiskt, för en gångs skull.
Igår hade jag noll motivation till plugg, så blev tyvärr inte mycket gjort. Så idag är det plugg plugg plugg, kanske träna ikväll om jag känner mig frisk nog och en promenad. Det är vad jag kommer hinna göra i stort sett.
Imorn är det fredag och Idol... ska bli skönt med en lugn helg igen faktiskt.. känner inte alls för att festa!

åh min kisse Wilma är otrolig, har verkligen aldrig varit med om en gosigare och "mammigare" katt. Det är som hon vill krypa under skinnet på mig för att vara så nära som möjligt. gosigt så, men hon är ju ivägen ibland. Känner mig så dum när man flyttar på henne och hon kolla på mig med sina stora ögon...man kan ju bara le :)
Mina små bebisar! Otroligt vad djur kan ge en glädje...och ilska :P haha.


Ne nu ska jag chilla lite till innan ja går upp och äter frukost
Hade tänkt ta en morgonpromenad, men det är fortf mörkt ute :( usch.. Deprimerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0