Hinder - Lips of an angel

underbar

.


Godmorgon

Ligger och drar mig i sängen igen, känns som jag gör det varje morgon. Men det är skönt, och nu är jag ju faktiskt inte frisk heller. Tillåtet då :) Måste dock springa ner i tvättstugan och boka tvättid för i eftermiddag. Väl behövligt, tvättkorgen är full.
Igår kväll skickade jag äntligen in min Engelska reccension, hoppas jag blir frisk så jag kan göra den muntligt imorgon också. Idag ska jag börja med samhällsarbetet med, det tredje och sista! Sen är jag färdig med den skiten. UNDERBART!
Ser fram emot nästa termin faktiskt, mycket roligare ämnen att läsa. På tal om det är det nog dags att börja leta efter en matte B bok. Angelica är så söt och låter mig låna hennes häften från multimedian.

Usch veckorna går så förbaskat fort tycker jag. Hänger inte riktigt med här....inatt drömde jag att ja flyttade tillbaka till GC. Jag är ju så sjukt sugen på att läsa spanska där nere. Får väl se vad framtiden utvisar. 

Nu ska jag upp och äta frukost!

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0