happy happy happy


Ja idag är jag glad! :)
På super bra humör, hoppas det håller i sig!
Vaknade tidigt och gick upp och åt frukost, chilla lite och tog mig sen ut i det ruskiga gråa vädret för en promenad. Men det var skönt att komma ut, man piggnar verkligen till, Har precis ätit en jättegod lunch. Kyckling wok med ris, det var vääääldigt starkt dock. Inte så bra för min stackars mage men, de va nice :P

Snart kommer pappa, vi ska till Norlanders och lämna in min telefon. Den krånglar som fan, precis som pappas gamla LG gjorde...tydligen något fel på LG.s programvara. Jävligt störande iallafall, ibland hänger den sig, stänger av sig, och ja kan inte skicka sms. Skumt, jaja får la hoppas ja får byta.

Ikväll blir det mys kväll med storsyrran faktiskt, vi ska se på idol och dippa grönsaker.
Innan det ska jag hjälpa syrran med hennes hår, alltid lika roligt :) hihi Hon ska på middag hos Trina.

Hepp nu ska jag fixa lite här.
Ha en kanonfredag!


En bra låt; Nickelback - Just to get high

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0