Fridaaay


Yes idag är det fredag, och IDOLFINAL! Spännande...eller ja tror ju att erik kommer att vinna. Det har ju istort sett varit klart ett tag. Anyway, har käkat frulle å grejjer..ska över till syrran om ett tag hon ska hjälpa mig ta ur löshåret. Det har tovat sig som fan ibak så nu orkar ja inte met längre :/ trök, men ska bli skönt å kunna dra fingrarna genom håret igen.. å slinga håret innan jul tänkte ja :)
I eftermiddag hoppas ja att malpe kommer över på en kaffe, ska egentligen ner å träna kondition på gymmet men ja känner mig inte helt kry alltså. så får bli en promenad å lite styrka istället.
men imorn blir det ett power pass för min del :)

Idolfinalen ska jag se hos josse iaf, lite popcorn å mys :)

Här gåreee undan woooooho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0