Fireflies.

verkligen jätteskön låt Angelica! :) Tack för tipset!


Idag är det lite bättre, har diskat å fixat ordning lite här hemma.
Ska över till malpe en sväng å hjälpa henne med håret sen blir det plugga Engelska då.
Tur jag inte har provet fören 15.00 imorn, så jag hinner ju plugga en del då oxå.
Får reda på vad betyget i samhäll blir imorgon..spännande! Gissar på G, men vet inte
vad jag fick på senaste provet.

Mysigt väder ute, snön faller!
Får väl hoppas att den ligger kvar tills julafton iallafall, vi ska ju som sagt fira jul
ute i stugan i år! Kommer bli supermysigt om det är snö...så himla fint där ute.

Utgång blir det antagligen på juldagen :) Ska bli roligt för då har jag typ inte festat på
över fyra veckor. Så det ser jag fram emot..har ju inte sett statt heller. Spännande :)
Nyår är fortfarande väldigt oklart för min del, vet inte alls vad som sker...många
ska ju iväg någonstans...thailand ska en ju en hel massa till tydligen :P avis? ne inte alls!

Det blir väl här eller i skövde iaf...man är ju inte rikast denna månaden.
En tripp till GC över nyår hade ju varit klockrent...drömma går ju :)


Hoppas verkligen att kostillskotten jag dricker nu ska göra så ja slipper bli sjuk
så mkt, har säkert brist på de mesta. Frukt och sånt har jag börjat äta iaf :)
det går frammåt... hihi
jävligt trött på att jämt bli dålig, speciellt när ja kom igång med träningen
så bra förra veckan. men men det kommer väl bli bättre
kassaste imunförsvaret har jag iallafall, det förvånar mig att jag inte fått svinet :P


hamen
om jag skulle göra något vettigt kanske
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0