Avatar!


En utav det vackraste filmer jag sett, det är fantastiskt hur man kan göra en film så underbar. Jag blev helt frälst. Helt klart tillagd på min lista över AMAZING movies, Tillsammans med The twilight saga och sagan om ringen - triologin :) Älskar fantasy filmer, det låter en ta en paus från verkligheten. Jag hoppas att det finns någon värld som liknar Pandora i Avatar. Vem vet?




Julen är alltid en känslig tid för mig, och mina syskon. Någon fattas oss...och det kommer alltid vara så. Vet inte om det blir enklare? En känsla av tomhet ligger där.. men bara hoppas att du är med oss ändå mamma <3 Saknar dig så att det värker! :'(





 

Ska alldeles strax gå och lägga mig,
slänga på en bra film, eller kanske bara lyssna på musik?
Kanske blir New moon ännu en gång...drömma mig bort!
Blir upp ganska tidigt imorgon...Pemelie kommer och hämtar mig klockan tio :)
Vi ska ner till stan och kika å ta en fika. Evighetersen vi sågs, så det ska bli trevligt!
I övrigt har jag kanske en dejt med josse framåt dagen...kanske blir ett träningspass


Jag önskar iallafall alla änglar en underbar nyår!
Take care
<3


BREATHE! '

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon är med dig hela vägen!

<3

2009-12-29 @ 13:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0