Pigg&Glad!

Jaa, det känner jag mig varje dag nu för tiden. Helt otroligt vad lite träning och ändring av kost kan göra. Och Att gå o lägga sig i tid!!! Dom senaste tre kvällarna har jag lagt mig innan tio, har ju fortfarande svårt att somna in. Men jag vaknar pigg och glad klockan 07.00 eller tidigare :P Aldrig gjort förut... Riktigt skönt måste jag säga... Även nu i veckan när jag kommer jobba eftermiddag så är det skönt, komma upp i tid träna eller gå ut och gå. Och ännu bättre är det iochmed att jag satt upp mig som vikarie på dagis igen dom veckorna ja jobbar eftermiddag. Hoppas kunna tjäna in lite pengar till GranCanaria resan. Min lön på PEC räcker inte riktigt till att spara . Precis så jag klarar mig på det. men jag ser fram emot o jobba lite med barn igen.. det är roligt!

Annars då, har tränat en del i veckna..box och gym. Imorn blir det gymmet igen...men blir nog mest kondition mage och rygg. Ja ska nämligen träna med instruktören igen på måndag. Vill ju inte förstöra mig :P Men sen blir det nog promenix på tisdagen och torsdagen efterssom dom inte öppnar fören halv elva då. Ja vill träna tidigt. så Det får bli Måndag onsdag fredag( spinning )  och förhoppningsvis lördag ( power )
Känns lagom så här i början. Underbart att komma igång iaf!

Nu har jag precis ätit lite lunch, fläskkotletter :) MUums. Ikväll blir det mys med  Angie. Vi ska göra tacos och se på film. Vet faktiskt inte när jag hade en sån här helg senast. Kan bara säga att det känns grymt bra! ;P
Fjortisfestivalen..hrm sorry matfestivalen är inget för mig :P Uttjatat. Det är ju samma sak jämt. Massa småbarn som springer runt o spyr osv. Visst vore det kul o se artisterna men dom har man ju redan sett på t.bodafestivalen. Och sen att gå ut i skövde under matfestivalens dagar...är enligt mig ingen höjdare. Dom gångerna jag vart ute då, har det vart så knökat att man faktiskt knappt kunnat röra sig. ser inget nöje med de.
Men jag hoppas att alla ni som tatt er dit ändå har det suuuuperroligt :)


Ne nu ska ja hänga in min rena tvätt i garderoben. Sen dra fram damsugaren igeeen!


I gotta feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0