Helt slut!

Gokväll gokväll

shit va trött jag är.
Jag o malpe va o körde ett boxningspass förut, helt slut i armar o ben.
Men fan va skönt det var :) dock kunde man ju behöva en bättre instruktör :S
Igår körde jag gym, så det känns allt i kroppen att man kickat igång nu igen :)
Härligt!

Gud va skönt att det bara är två dagar kvar till helg. Blir helt lugnt faktiskt,
trot eller ej :P men jag har dels inga pengar sen känner jag att det kan behövas en vit helg
så inplanderat än så länge är, middag och mys med angiespangie på lördag :)
På söndag morgon Power på Nautilus. Det blir alltså ingen matfestival för min del
tycker väl inte det är något vidare egentligen.. kul med mkt folk oså..men ähh
ne nu blir det såhär :) känns bra!

sitter här o jäspar som en get, kanske borde hoppa i säng ganska snart faktiskt
klockan är bara 21.20 men ja e såå trött. kanske kan somna fort nu...? är sjukt trött på att
det alltid tar tusen år innan ja somnar in... ska nog testa :) e ju helt slutkörd nuu


såå nattinatti rååå


någon som vill hitta på något alkoholfritt på freedag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0