Heey

Hola guapas.

Då var ännu en helg avklarad. Blev dock lite väl mkt fest, alldeles för lite sömn. Men roligt hade vi =) I fredags jobbade jag kort dag, va på kalas för brorsans tjej. Fick smörgåstårta , yummie. Sen drog jag till josse, för en planerad lugn kväll. Haha det sluta inte riktigt så, vi spelade mariestadsspelet.. och drack ett par glas vin . Sen blev det en sväng till sarja, sen ett gäng tillbaka till josse, slutade med att ja va hemma vid fyra tiden. :P

åå i lördags mådde ja inte bäst, blandade öl vin mjölkdrinkar o redbull vodka på fredagen. INGEN bra kombination tydligen. Uuuh, illamåendeee..

Men de va bara o ta på sig partykläderna igen o dra till malpe o köra igång igen. Josephine och Johanna va där med :) va mkt trevligt. Dock drog till jesper innan björnes, då slog jag och angelica våra kloka ihop =) Blev en karatefylla hemma hos mig och en stund hos syrran som hade 20 års fest åt en kompis. mkt trevlig kväll/natt!

Igår vart det dööligt, uuh .. gjorde inte många knop. Angelica kom förbi en sväng. Ja hoppa i säng vid nio redan, och vaknade kvart i åtta imorse. 11 timmars sömn. Välbehövligt =)

 

En ny vecka har börjat, härligt!

Ser fram emot det..

nuuu ska ja fortsätta jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0