Härligt med måndag :)

jaa, det blev ju ingen lugn helg för mig.
I fredags drack jag och sandra vin&öl hemma hos mig. Men strax innan vi skulle dra oss neråt mot björnes så bestämde sig mitt knä för att ploppa ur led. Jag hann ta ett steg från soffan och PANG ja slog hårt i backen. Glaset for med i farten så glassplitter överallt. Och smärtan, helvete vad jag hatar den. Svor mest över att jag precis börjat träna igen och har ingen lust att låta det här förstöra.
Meningen var att jag skulle gymma idag halv tio, men mitt problem är att ta mig ner till stan just nu. Min cykel är nämligen en killcykel, vilket gör det svårt för mig att komma av och på den...jag kan inte stödja mkt på mitt vänstra nu. Och om jag står på höger så kan ja ändå inte böja eller lyfta benet över cykeln just nu :P men ja hoppas att det ska kännas lite stabilare imorgon så jag kan köra ett lunchpass iaf. Även om jag inte kan träna benen så mkt så kan ja ju träna resten av kroppen.

Jaa...vilket otur jag har alltså. Men att det hoppar ur led sådär, är bara ännu ett tecken på vilka förändringar jag måste göra!


Anyway, lördagen var pisstråkig. Jag satt ju bara... hade sån jäklans värk.
Men vid tio på kvällen så kom Evelina och höll mig sällskap tillsammans med lite vin :)
Sen kom även angelica och molly, efter det rebecca...och senare magnus.
Haha så vad som såg ut att bli en ensam kväll, blev helt plötsligt fest. Började dricka vid elva :P
så hela kvällen kändes förskjuten, vid tre kändes de som klockan var 23.
Somnade väl vid 05 . Men var INGET bakis igår....vilket kändes underbart skönt.
De andra tre hade dessvärre inte lika tur ;)

Nu har jag precis ätit lite frukost, och ska sätta igång att diska och städa ordning lite här.. DET BEHÖVS!


Veckan blir det 16-21 jobb, och all ledig tid jag har över tänker jag ta vara på till 100 %
:) ska iaf ta mig ner till gymmet ;P det är en sak som är säker..


have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0