Gott Humör!

Jaa...idag är jag på bra humör!
Har på två av mina nya favoritlåtar , som ja ska lyssna sönder nu :P
JordinSparks-Battlefield
Kevin Rudolf-Let It rock

Håller på o tvättar, har diskat , druckit kaffe och nu åker damsugaren fram.
Hinner jag så blir det väl någon timme på balkongen med. Färgen försvinner ju allt för fort!

Har faktiskt lite träningsvärk idag, :P Körde mkt armar och rygg igår.
Det känns allt. Men ska bli skönt med en introduktion med Jessica i gymmet på tisdag
så man gör allting rätt. Man glömmer ju av pga dessa långa avbrott.
Imorn äre meningen ja ska spinna halv tio...ska dit iaf :) men får se vad knät säger
om det, annars blir det gym igen.

På lördag lite tjejfest hos malpe, men blir ingen utgång för min del iaf.
Ska väl förbi syrran senare sen, hennes polare fyller 20 :)

Hoppas att knät har blivit så bra att ja kan gå ut och gå i helgen..vart sjukt sugen på det
älskar den friska luften som är nu! Ja är faktiskt ingen motståndare till Höst.
Jag gillar det, det finns nog ingen mysigare årstid egentligen, precis i början
alla fina färger, den friska och klara luften. Den slår nog våren liteeee faktiskt tillochmed.
:P

ne nu ska de damsugas!

pussochhejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0