En bra vecka! :)

Jaa denna veckan har varit riktigt bra. Varit på bra humör hela tiden i stort sett
Satte igång o tränade i måndags, efter jobbet. Stod 10 minuter på bandet och en kvart
på crosstrainer och sen gjorde jag lite armar i gymmet. Men shit, vilken kondis! Haha
INGEN alls. Jag blev helt slut efter det lilla. Men skönt var det.
Sen I onsdags så boxades jag och Josse, svetten rann redigt då kan jag säga
det var skitkul, men jobbigt som tusan. Och i går så körde jag och Elin ett 45 minuters
spinningpass. Haha svetten rann ÄNNU mer. Men fan så härligt.
Idag har jag riktig jäkla träningsvärk. men jag gillart :) De är ju en underbar känsla
Ganska lagom med tre pass första veckan. Men om jag inte är dålig på söndag så blir det
förmodlingen power då :)
weiii, jag tycker det är skitkul o komma igång igen.

Annars, har det inte gått sådär jättebra på jobbet. Många som ligger lågt just nu
så får hoppas vi byter projekt snart så vi får sålt lite mer :P
ååå jag hoppas hoppas att jag fååår!!! ;) håller tummarna för att beskedet blir bra.

I helgen vart det meningen jag skulle ta de lugnt, men så ser det inte ut att bli :)
Ikväll blir det lite vin och öl med sandra , och imorn ska jag ha "vinmyskväll" med mina
tjejer rebecca och Loppan :) Men vi ska kedja fast oss hemma hos henne så vi inte kan
gå ut imorgon:P haha, VI SKA INTE!!!

Ne men det ska bli en mysig helg iaf.
Otroligt vad lite träning och bättre kost kan göra för humöret.
Tar allting steg för steg istället för Allt på en gång :)
It feeels great!


take care everyone :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0