Vackert väder :)

Halloj

Sitter hemma hos malpe, ska laga mig lite köttbullar och spagetti tänkte jag.

Hon e jobbar hela dagen idag, så ja ska tvätta och ha mig. Kanske ska ner till gymmet

o köra lite sen, funderar på om det kanske e dumt me tanke på att ja e förkyld.
men får väl se vad ja bestämmer mig för.

Ska även träffa min babe, angelica. Ska sätta oss i solen och prata. myspys.


Imorgon blir det förhoppningsvis några kalla i det fina vädret. Hoppas det blir varmt så man kan sitta ute i gräset.

men fan har sett så mkt getingar o spindlar nu. usch jag hatar dom!


Saknar grancan. fast inte så mkt att ja känner ja vill tillbaka.. inte än iaf. Än så länge så känns

det riktigt bra att vara hemma. Har beställt bredband och så nu med. Och om de går som planerat så flyttar

in i min nya lägenhet nästa vecka. Hoppas hoppas


hepp nu kokar vattnet här.

ciao.


haha vilken bild, vad kan man va här...13? stallgänget iaf,
malpe ewe elin jag och marie , och catherine tar då kortet :) vilka tider det var!


Kommentarer
Postat av: Catherine

skriver som jag skrev till malpe: kortet är taget 2003 (!) med andra ord ska vi börja ettan där, HAHAHA

2009-04-16 @ 18:49:00
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0