härliga sommarvärme!

Åå vad jag älskar solen. som nathalie skrev i sin blogg, det är den bästa antidepp medicinen. alla går runt med leendet och är helt enkelt lyckliga. Naturen kan göra mkt.
Har suttit ute på balkongen med nathalie tills nu. fan va det bränner på. Nu kurrar magen så ska laga mig lite mat, sen kommer syrran josse elin o kanske fler hit. ska dricka på min underbara balkong och spela lite spel ikväll :) ska bli jättemys. är verkligen inte spec intresserad av att gå ut längre. trevligare att sitta hemma o festa med sina nära.
Så imorn ska jag och sandra härja. som förr, med micke vakt! ska bli superb. fylla på hög nivå gumman , eller vad säger du?

annars, känns fortf underbart att vara hemma..spec nu när ja har flyttat in. Tack malpe för att du ställde upp och lät mig på hos dig en vecka. Skönt att vi bor så  nära varandra iaf. får sitta o steka på min balkong om dagarna :) smoothies till frukost vill ja ha :P

ne nu ska ja laga mat.

seee yaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0