Bye GranCan hallo Sverige.


Ja då sitter jag hemma hos far min i skövde.
Resan hem igår gick bra, bortsett från att landningen var hemsk, trodde ärligt talat mina trumhinner skulle sprängas. Träffade pappa på landvetter, åkte till en hamburgekiosk i alingsås och käka burgare mos och pommes. Det var gudomligt. Vi var ju på hardrock café i fredags och firade tonyes födelsedag. Dom ska ju va så kända för sina burgare. men den här slog deras med hästlängder.
Gud va jag längtar tills ja kan flytta in i lägenheten och sova i min egna säng. Legat i 90 säng stenhård i tre månader,.. och nu kommer det bli syrrans stenhårda bäddsoffa :) men tack gumman att jag får bo hos dig.

Ska snart in till Mariestad, käka mat med far och systra mi. Fika med några av de underbara,. sen blir det hem till sis. Fixa sig...iväg till nathalie och börja dricka. oh fan, just de ja måste ju faktiskt till bolaget oxå. haha shit, det kommer kännas helskumt att behöva dricka sig full innanman går ut. vanliga fall går ja ut halv ett , ett nykter. har gratis bar och e knack vid halv tre. inga inträden eller något har ja behövt stå för de senaste 3 månaderna. har varit jävligt najs.
men men, nu e man tillbaka till verkligheten :P

ska fixa iordning mig lite nu då.
seeees v'äl i dimman kan ja tänka mig ;)

Kommentarer
Postat av: catat

tack vännen! sorry om mitt humör drog ner stämningen, men nu ska det mesta vara utrett. flummigt värre på statt iaf :P haha blåmärken o skrapsår!

2009-04-13 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0