snart varit i sverige en vecka.

Japp imorgon kväll har jag varit i sverige en vecka, känns fortfarande lite konstigt måste ja säga. men de känns bra iaf.
Har träffat massa goa vänner, festat lite grann. Statt är fortfarande lika tråkigt dock. Fast man är ju rätt van vid riktigt partyställen nu med. saknar grancan en del faktiskt, men de kommer väl mer sen.
Hoppas på fint väder nu i veckan, spec till helgen... grilla och dricka öl på fredag är det prat om. dock blir det nog inte utgång. inte som de känns just nu. umgås hellre med nära o kära och dricker på hemmaplan eller så istället.

Har bott hos syrran tills idag, men nu är jag hos malpe. Ska bo här tills på måndag iaf. hoppas ja får flytta in i min nya ( jättefina ) lägenhet i början av nästa vecka. var o kollade på den hos josefin idag och den var jättefin. Där kommer jag nog trivas. stoooor balkong. där jag o mina pärlor kommer tillbringa många varma sommarkvällar med ett glas vin.
weeeiii.

Imorn ska jag iväg till ams skriva in mig, ska även söka jobb på telemarketing stället i stan, luncha med josse när hon slutar... sen bär det av till pemsie , hälsa på lite och hämta mina saker. Vidare till oskar efter det, hämta saker där oxå:P, det blir fullt upp hela dagen. sen hem till malpe o nemo och softaaaa...

Ne malpe har redan gått o lagt sig, ja ska la kolla lite på csi sen sova jag med. Nemo killen ligger och sussar i fotöljen.
Han e ju för go. han gör en så glad :) fast han hårar ju ner så förbannat. hår i mun o näsa o alla kläder hahaha. tur du är så söt.


Det var allt för mig.
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0