apologize

Hade nästan glömt av den låten, lyssnade sönder den när den kom men nu hörs den ur mina högtalare och i ipoden igen.. den påminner om en väldigt jobbig tid i mitt liv. Samtidigt känns det så bra att lyssna på den.. den ger mig en sorts tröst!

Det har varit en jobbig dag på jobbet, det har inte gått så jättebra! Vet inte vad ja skulle göra utan min rebecca lena evelina mfl...det är dom som håller mig uppe där. Hade inte varit kvar om det inte vart för alla dessa människor som gör det så mkt lättare att stå ut. Jag måste dock ut på seriöst jobbsökande nu, vet inte hur länge mitt psyke pallar det här..Jag får stå ut, men jag vill verkligen göra något annat. Önska jag kunde plocka med mig vissa personer när jag slutar


Har känt en tyngd över mig de senaste, det är något...
ensamhet, tomhet, meningslöshet, rädsla
den där jobbiga känslan, som jag så väl känner igen


Kommentarer
Postat av: Catherine

apologize fungerar som någon slags lugnande psalm, den har nästintill religiös betydelse för mig! konstigt egentligen, finns väl många bättre låtar tycker man, men det är något som bara träffar en när man hör den.

2008-09-10 @ 11:22:19
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0