someday I will

ååååå jag har hittat massa massa ny musik, min älskade musik. massa nytt från 3 doors down, Nickleback mfl. Och även massa One tree hill soundtrack syrran skickade, typ 40 st lr något :P så jag har och lyssna på nu.. Skönt att jag iallafall har syrran att diskutera min musiksmak med :) inte många av mina vänner som diggar den.... Jag vet inte vad ja skulle göra utan den iallafall... :)

Ja idag är det sista dagen hos Mia, katten har precis börjat lita på mig. Så jävla skygg..så det är lite trist! Men ska bli skönt att komma hem oxå, men har gott ovanligt bra att sova borta. Funderar på hur jag ska komma hem med all packning bara. Aja jag får kanske ringa ultrim :P haha... han e så snäller sååå..

Helgen har vart mkt rolig, träffat nya goa människor.
I fredags var det ju personalfest, min sista på det där stället. Tråkigt, väldigt tråkigt! Gud vad jag kommer sakna alla mina vänner jag fått där. Det är nog fler som kommer hänga med långt in i framtiden :) vi började på bowlan, det var fan skitkul! Borde vi dra ihop ett gäng o göra här i stan någon gång tjejer? bra förfest jue :P Ölen slank ner lite väl lätt så den sista halvtimman vart de rännan för mina klot hahaha. Sen fick vi gå in i V.i.p rummet där vi serverades tacobuffé, som var väldigt smaklös...men det gick o äta! När vi var klara där drog jag rebecca malin meti machmod mfl till carro... där vi fick drack massor med alkohol och spelade spel.. Skitsnygg lägenhet!
Jag och machmod vinglade ner till station strax innan två, satt med massa fjortisar i bussen. Usch ville bara skrika "hållkäft".  uuuää fast vilka roliga konversationer man kan lyssna på, mellan flick och pojkvän. haha.

Lördagen var seg, men de va bara o klänga på sig partykläderna och dra iväg till oskar runt sex. Va riktigt kul faktiskt, sen blev de björnes...va helt okej, mådde illa senare fick inte i mig min cider, undrar varför..hmm.. blev iallafall en pizza för mig och Karin från falköping :) cool tjej! Hon kanske tillochmed har hjälpt mig förändra mitt liv ;)

Nu är det gjort, bara att vänta och se ;) hoppas hoppas

måndag, ja va händer? Har skickat in ansökan till ett jobb igen, ska väl surfa in på ams.se med weiiii :( aja, det e så det är. Malpe och Emma kommer nog förbi på en kaffe senare. treeeevligt


ne nu ska ja fortsätta lyssna på min underbara musik

några tips om ni vill ge de ett försök: :P
3doorsdown - It´s not my time
Nickleback - Someday
David  Cook - Innocenct


beutiful music.



Kommentarer
Postat av: Catherine

trevlig makeover på bloggen!

2008-10-01 @ 22:39:35
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0