min stackars Annelie

Syrran har efter många veckor med smärta fått reda på vad som e fel, hon har njursten. Och jävla sjukhusen har låtit henne lida så länge. Så nu ligger hon inne, det kanske till och med hade blivit blodförgiftning.. Blir ju orolig för min lilla ängel. Hoppas hon blir bra snart! <3

Har iallafall vart på ikea idag...blev lite grejjer, har satt ihop och satt upp allting de senaste 5 timmarna. Så nu är jag helt slut... Blir sängen snart, upp med tuppen och iväg till Nautilus imorgon bitti. Sen är det jobbet :( men ska ner i halvtid nu iallafall. förhoppningsvis kan man få lite jobb på dagis lr liknande. Är iallafall på gång med mkt jobbsök. motiverad till max att hitta ngt så.

Tittar på idol 2008 på tv400. Vilka jon det finns alltså. Herregud, lyssna på er själva.
Helt otroligt faktiskt, tondöva till max.


hepp nu ska jag lägga mig

hej!

Kommentarer
Postat av: annelie

aaw, syster! :') det var en tuff vecka, but I'm so much better now! & operationstid har jag fått, allt går åt rätt håll. (:

2008-09-24 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0