det var allt ett tag sen..

har inte skrivit på ett tag...det har vart mycket, i huvudet och runt omkring. Nu börjar det kännas bättre, jag mår bättre! Som de flesta vet så har jag valt att lämna mitt jobb...efterssom mitt psyke inte klarade de. Det är svårare än man tror att palla. Jag är igång och letar jobb, men det är ju inte alltid lätt. Har ju denna lönen som kommer sen en till innan jag e helt pank...Tänkte jag skulle jobba på dagis som vikarie iaf, ska bli kul o testa på faktiskt.

I helgen hade vi glitter&glamour kväll hos mig, alla var jättefina verkligen. Och emelie var supersnygg i sin glimmrande klänning , alltid lika het! Det var kul o lägga ner lite tid på sig själv faktiskt... Sen blev det björnes...Har alltid lika trist, men men det var ju nästan 2 månader sen ja va där sist så jag gav det iaf en chans. Men nu dröjjer de kanske lite ? ahh man vet ju aldrig va man känner för... haha jag och catherine hade kul efteråt iallafall..haha Nudlar och köttfärssås. MUMS. Va allt annat än nyktert iaf.

På fredag så ska jag till skövde, ska bowla och käka tacobuffé med jobbet...jag är fortf anställd tills sista sept. Så blir som sista natten me gänget...kommer sakna alla mina arbetspolare grymt mkt. Vet inte om vi ska ut efter eller om vi drar till carro och festar vidare med lite roliga spel. Iaf vi från miljonen får hålla ihop . weii.

Sen får nog resten av helgen bli lugn...? eller? haha man vet ju aldrig. Det är ju faktiskt löning på torsdag...

Jaja, ska se om man kan fixa ngn snygg design på den här bloggen iaf om jag orkar fixa :P

Puss&kram marros


Kommentarer
Postat av: Angie

Hoppas du har kul ikväll nu då vännen! :D jag har skapat en ny blogg. kika in vet ja! pussss!! (DUNKA PÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hahahahahahahahahahahaha)

2008-09-26 @ 23:22:48
URL: http://angieheterjag.blogspot.com/
Postat av: S

tack för i helgen. var riktigt kul att umgås igen, vilket vi snart måste göra om. puss och kram!

2008-09-29 @ 12:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0