Ännu en helg flög förbi!

Skönt att äntligen slippa det tunga huvudet och nästäppa. Dock känner jag av tröttheten efter att ha druckit i helgen.. Det känns att man inte festat på några veckor. Hade väldigt trevligt igår, men nu blir det lugnt ett litet tag igen. Lite ont om pengar..iallafall till det, ska ju till ikea på lördag och har lagt undan 2000 tills dess. Jag har spenderat alldeles för mycket pengar på fest, dags och lägga det på något mer värt. Ser iallafall fram emot att jobba, har haft så otroligt tråkigt hela veckan. Så nu jäklar ska det säljas i veckan , ska bli kul o träffa alla mina underbaringar på jobbet med! saknar er ju.

ne nu ska ja borsta tänderna sen ska jag slänga mig framför teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0