all I need

"Well, all I need is the air I breathe and a place to rest my head"



Har varit ett par jobbiga dagar, mycket tankar hit och dit. Mycket som rör sig i huvuduet. Misslyckanden, ångest. Jag känner mig själv så bra nu, därför vet jag vad jag behöver göra...vad som måste göras! Jag är stolt över mig själv på många sätt...men samtidigt finns det något större, jag känner besvikelse. Över många olika saker, människor.

Det har iallafall vart lugnt på festfronten ett tag nu, inte varit ute på ganska länge. Det har varit skönt, man hör ju hur folk beter sig, vad folk håller på med egentligen. Jag är bara glad att jag sluppit se eller höra skiten! Va är det för fel på att växa upp och bete sig som folk? Verkar vara en del som tycker det är svårt o göra det iallafall. Jaja jag tänker inte bry mig om sånt iallafall. Går man ut och festar så gör man väl det för att ha roligt och dansa. Det är iallafall varför jag betalar 100 kr för björnes Inte för att gå dit och tjaffsa och diskutera oväsetliga saker hit och dit så det blir massa bråk. onödigt...så onödigt. Kanske blir utgång nästa helg? då hoppas ja alla bittra människor håller sig borta för jag ska ha roligt :) Om det blir då, får väl se om det finns pengar till det och om man känner för det överhuvudtaget.
Helgen där på blir det kul iallafall, bowling med jobbet, tacobuffé och feeest med mina underbara jobbkompisar. Weiiho. det ser jag verkligen fram emot.

Igår var jag och Nathalie ute och gick, puuhh mina ben bar mig knappt det sista. 1 timmar och 50 minuter blev de. Och imorse blev det Power på Nautilus. Riktigt skönt måste jag säga, att komma igång igen.. man mår ju så bra av det.
Ska ner och träffa Josse nu, vi ska ta en kaffe.

ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0