spanien...here I come!

Jaa..gud det känns inte verkligt än. Jag ska verkligen åka. I lördags hade jag fest här hemma, och vid nio tiden ser jag att det ringer från spanien...så var det Andreas, chefen där nere. Och han bad om ursäkt för han inte ringt när han skulle...haha jag trodde ju han inte ringt för ja inte fick de. Hamen, så vart de me det. Fick dock säga att jag behövde lite tid och se om ja kunde fixa den ekonomiska biten. Och det löste sig på en halvtimma då min älskade malin erbjöd sig att låna ut pengar till mig. Hon förändrar mitt liv, utan henne skulle det antagligen inte gått.. tack gumman, jag är dig evigt tacksam! :) <3. så den 12:e januari tar jag mitt pick och pack o lämnar sverige...Har suttit och kollat på lite bilder där nere från. Ska till Gran Canaria, playa de ingles. De ligger långt ner så det är varmt året runt.... weiiho jag kommer ligga på playan i januari när ni andra går runt i snöslasket ;) hihi. Jag behöver verkligen detta...Jag går runt med ett fånigt flin på läpparna hela dagarna...men det är mycket som ska ordnas. Lägenheten, pass, försäkringar m.m så jag har att hållas med om man säger så. men men det ska nog gå bra, jag har ju redan sagt till att jag ska dit. så nu finns det ingen återvändo! wie

Helgen har det vart festande både fredag och lördag...bakfullt har det vart oxå. Men helt okej, inte gjort av med så mkt pengar alls faktiskt. Känns bra. I helgen är det halloween och jag har inte råd att köpa ngt speciellt iallafall. Det får bli lite mer smink och så istället :P har egentligen inte råd att gå ut, får väl se hur ja löser de. eller om man bara förfestar sen går direkt på efterfesten haha. tycker ju inte statt va ngt speciellt, som sagt hatar jag när de e så mkt folk att man knappt kan röra sig. det tappar liksom hela poängen me att gå ut .

oj nu fick jag ett mess från nautilus, fri träning hela veckan. det ska ja allt utnyttja, verkligen.


nu ska jag laga mig lite kyckling.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: camilla

wee glad för din skull..=0)

2008-10-27 @ 16:18:49
URL: http://lillaeg0.blogg.se/
Postat av: jessica

åååå grattis gud va kul...

2008-10-27 @ 23:54:07
URL: http://matjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0