promenix

aaaa kom precis hem efter en promenad på 2 timmar med nathalie.  Skönt men får sån jäkla värk i benen. Ätit frullebulle precis. Ska hoppa in i duschen nu blev ju helt genomsvett av promenaden. Sen blir det fika med malpe o co kl 13 när hon slutar. Ska slå gelica en pling med sen och se om hon vill komma på en kaffe hos mig i eftermiddag kanske! :)

sen måste jag även ringa till polisen, skaffa pass.
ohh det är mycket som ska fixas nu.  och inte långt tid kvar , weiii
Karin, kompisen från falköping...vars förtjänst det är att jag sökte jobbet...var här igår. Hon ska kanske hänga med mig ner första veckan, ta ut semester... vore helt underbart. Vi skulle ha grymt kul ihop där nere ;)
Kommer åka en vecka innan ja börjar så ja kan fixa allt där nere i lugnt och ro. så typ 5e eller liknande blir det..


jiihhaaa, känns helt overkligt jue.

:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: jessica

tackar=) a ja tycker de är skit kul så, nä just nu är de mest en hobby som ja vill ha som hobby=) men får se i framtiden...

2008-10-28 @ 17:36:05
URL: http://matjessie.blogg.se/
Postat av: S

så jävla glad för din skull ska du veta! :)

2008-10-28 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0