Nemo är här!

Jajjemen, han springer runt här och busar den lille sötnosen. Har gått jättebra faktiskt, förutom att han river på soffan. Grrrr det tycker jag inte om. Kommer att ha honom här hos mig tills malpe hittar lägenhet. Fan va ja hatar att hon ska behöva krångla och ha sig när hon inte gjort något fel..alltid den som inte gjort något som drabbas värst! Hon förtjänar inte att bli behandlad som ni behandlat henne. Usch för er!

annars, har jag äntligen kommit igång och jobba igen. Igår jobbade jag på dagiset flugsvampen. Dock inte den trevligaste avdelningen. Blev fan skraj. Men har tydligen fått beröm för att det gick bra :) så det måste det ju gjort då. Hehe. Får hoppas jag får massa jobb nästa vecka..jag hatar att gå hemma...man sover för länge vaken för sent. trött hela dagarna... ne usch! Så hoppas hoppas. Pengar är ju behövligt med om man säger så..

Hmmm nu ska vi se, i veckan har jag haft filmkväll med jossan och lindwall. Jättetrevligt faktiskt! Sen åkte jag jossan och nathalie till malin olsson härom dagen kollade på idol och så. Och igår var angelica och malpe här :) vi e bra roliga jag och angie. weeeii.

Ikväll ska jag mysa med min malpe, blir nog en film och lite godis skulle jag tro. Och imorn blir det fullt ös medvetslös...woohoooo fast jag vill INTE till björnes. saknar statt gör jag...det öppnar snart! weiiiiihooooo då jävlar brudar blir det party!!!
Ne nu ska jag fixa lite frukost...sen blir det till att ringa angelous


pussochkram skumbanan

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja va också på flugsvampen förra veckan=)vilken avdelning va du på?

2008-10-05 @ 16:56:29
URL: http://matjessie.blogg.se/
Postat av: jessica

ok, ja har varit på kantarellen, ska ditt imorn också, då förstår ja att du inte trivdes där, dom barnen behöver extra hjälp å är mycket jobbigare...ja är på småbarnsavdelningen=)

2008-10-06 @ 12:39:38
URL: http://matjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0