ibland orkar ja bara inte...

..uppdatera bloggen. sry ska försöka bli bättre på de :) Händer dock inte mkt intressant i mitt liv för tillfället. Jag har fått tre dagar i veckan på dagis iaf. Skönt att ha lite mer säkert så, sen hoppas ja på att få mer på andra dagis. Fått svar från spanien...dom behöver ingen just nu men ska höra av sig så fort de blir plats ledig , dom undra när ja skulle kunna åka isf. Spännande, jag håller tummarna verkligen!

Ja annars , jobbade igår...syrran ligger på kss hon har opererats för den där jävla njurstenen som ställer till de så för henne. Men nu e den tydligen borta iaf. Hon ringde förut, stackarn har ju dötråkigt där borta. Hoppas du får kommer hem imorn gumman min.

Helgen va grym, jag och nathalie körde verkligen vårt race. we are just so great together darling! You and me, remember? ;) aaa, vi började förfesta jag och nathalie hos henne...sen drog vi lite onyktra till oskar vid sju. Hade sjukt kul, men en rejäl fylla! fattar inte hur vi lyckades stå på benen. Kom hem sex på morgonen...haha ja , pinsamt.

Det går iaf jättebra att ha nemo här hemma, han e lite jobbig tidigt på mornarna bara. Han leker runt här klockan 6 liksom och ja ligger o försöker sova :P dummis. Naaa malin kanske inte får tillbaka han...hahaha jodå:) men ja kommer lätt sakna han som tusan när han väl åker hem till matte.

Ikväll ska jag vara med josse, hon kommer hit. Blir väl lite gurka och dipp hihi.
Helgen ska jag vara nykter är det tänkt... konstigt vad det blir i perioder.

Snart jul för fan, bara lite drygt två och en halv månad  kvar. Tiden går alldeles för snabbt, jag hänger inte riktigt med i svängarna. Jag får nästan ångest, det känns som man slösar så mkt tid. tiden bara rinner iväg...Jag hoppas på lite förändringar snart. Men endast jag som kan göra förändringar i mitt liv, only me.


nu ska jag fortsätta titta på Oz. Helvete jag är helt besatt av den serien. Laddar ner avsnitt på avsnitt :P säsong efter säsong. Den är grym. yummie finns en del hetingar. yeah

hade bra rå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hot hot. O Reily ;)

2008-10-08 @ 18:24:32
URL: http://lillaeg0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0