Heartbeats

Det har varit en jobbig dag, både fysiskt och psykiskt. Började med illamående och magkramp så blev ju inget jobb som det var tänkt. Ångest, sån fruktanvärd ångest. för att jag inte jobbade, och sen fortsatte de hela dagen och nu är ångesten ännu värre, ja la mig i sängen och vilade ett par timmar till min älskade musik. men de hände inget i huvudet för de. fortfarande rasande ångest inuti mig....tankar som inte borde finnas där inne, snurrar runt runt runt. Va längesen jag hade en sån här dag, det känns riktigt jobbigt.

men det går väl över, det gör det alltid.
hejdå!


Kommentarer
Postat av: Angie

E det bättre nu då?? du e så fin på bilden med dina lockar gumman! :) kaffe i veckan? puss

2008-10-20 @ 00:56:49
URL: http://angieheterjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0