Forgive me

Jag är inte alltid världens bästa dotter, syster eller vän. Men jag försöker göra mitt bästa.


.

usch, jag vaknar för sent. Eller ja, det är mitt eget fel för jag vaknar vid nio men bestämmer mig för att sova vidare. Då blir hela dagen trög. Ska jobba på flugsvampen imorgon istället för på svampen. 5-6 åringar, gillar när dom är lite äldre. Funkar bättre för mig iallafall.. Hoppas på jobb varje dag denna veckan. Men det blir det nog inte. Jag ska iallafall till arbetsförmedlingen idag och skriva in mig..skulle jag gjort för längesen men det har alltid kommit någoyt emellan.

Helgen var rolig, men slitsam. Fredagen haha ja vad ska man säga, jag och Nathalie äger och Elin var kanon! Tjaffs med ett ex som vanligt, så trött på dig! Knallade hem från Nathalie vid 03 somnade som en stock. Inte spec bakis dagen efter som tur är för sandra och jag hade karatefylla planerad på kvällen. hihi och visst blev det så, för oss båda! Så full har jag inte varit på ett tag.. hade problem med både tal och gång. Hade tydligen pratat med syrran på vägen hem från henne och de hade dom spelat in, ser inte fram emot att höra detta :S haha. Igår mådde jag dockk värre än någonsin. vin bakfylla..huvudet sprängde och ja mådde verkligen S K I T ! Men jag Oskar och pemsan knallade ner till valentino och käkade pizza. Sen hem till nathalie...ja oskar och nathalie låg intrasslade i soffan haha alla lika sega..medans pemelie slumrade i mariestads skönaste säng. :)

Orkade inte göra något mer den dagen...va helt slut!
Idag ska jag till arbetsförmedlingen, vidare till nathalie på kaffe. Sen kommer malpe hit vid tre med mat till nemo och så blir det lite snack ;) hihi. Vilket förjävla tråkigt väder det är idag lr? usch usch, man blir ju lite höstdeprimerad alltså.

Halloween, jag vet inte vad ja ska göra, e bjuden på fest i skövde hos becca...men de kostar pengar o åka dit och det är ju tyvärr något jag inte har...men ja vill så gärna.. suck!

vilka problem man har haha


ne nu måste jag sätta fart. Man har ju redan sovit bort halva dagen.

Hejru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0