burr burr


God morgon

Idag är det fan inte varmt ute alltså. Öppnade fönstret och höll på och frysa ihjäl direkt. brrrr, ska ju ut på promenad nu egentligen. fan men måste hitta min andra jacka annars kommer jag ju skaka sönder. Annars får jag köra på träningsdvdn nu och promenad ikväll. Det går ju det med :P Igår var det en seg dag, usch ångest över det. Men idag ska jag försöka få lite mer gjort.

Helgen, halloween. Ah ska jag vara ärlig så känner jag inte för att gå ut för fem öre. Det har blivit mycket fest de senaste och nu kommer en sån där "trött på skiten" period igen. Haha varför kan jag inte bara festa lagom istället. Sen är min ekonomi väldigt illa just nu, måste fixa passet och det kostar ju 400 kr. Sen är det inte mycket kvar i kassan. Tycker det skulle vara så mysigt med lite god mat, en suverän film och en flaska vin hemma på lördag? Någon som är på? Let me know ;) Sen kommer de ju garanterat bli mkt fest i spanien , så behöver nog vila upp mig innan dess :P haha.

Idag; arbetsförmedlingen, fika med natha och alexandra kanske, Promenad, tvättid kl 14.

Ne nu ska jag ta tag i saken och köra lite dvdträning.


pussochhej.




miss me when I´m gone



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0