The time is moving fast.

Dagarna bara flyger förbi. Man hinner inte riktigt med...blir mörkt redan vid fyra nu så det känns som det är natt mest hela tiden. Man blir trött och deppig. För övrigt tycker jag om när det är lite mörkt, att sitta inne med vännerna och tända ljus. Men hellre ljus och sol . Sån jävla skillnad på humöret nu och i sommeras. En underbart rolig sommar vart det i år iallafall. Längtar tillbaka lite nu när jag tänker på det.

Idag har jag träffat min älskade angelica, gud vad jag är glad att du är i stan igen! Vi har en tendes att hitta tillbaka till varandra så otroligt fort oavsett hur längesen de va vi sågs. Nu har du varit här ett par månader och det känns bättre än någonsin. älskar dig hjärtat! :) Och vi har ju våra planer angående nästa år.... hihi.

Jobbade 12 - 15.30 på ett dagis ja inte varit på förut. Va okej. Nu har jag precis ätit . Ska fixa ordning mig sen iväg till josse på mary kay party. Inte för att jag har ett ruttet öre o köpa för men kan va kul och se vad de här dyra mirakel krämerna gör :P Pröva gratis tror ja man får. Och GRATIS gillar vi :D:D haha.

Imorgon kväll hoppas jag på lite vin drickande framför Idol. Inget hård festande alltså, det tar vi på lördag när vi firar sandra! :) som fyller år IDAG! Grattis gumman min. Hela 21 år är flickan nu :D:D:D så det ska firas med party party. :) Det ser jag fram emot.

malpe ska sova här inatt, ska väl se en film och så ikväll! :)


hamen, det var allt.


Kommentarer
Postat av: josephine

du var vikarie för min mamma ;)

2008-11-28 @ 16:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0