Snön yr omkring..

...utanför fönstret. Gillar inte att det blåser så men ändå är det mysigt tycker jag. Springer runt här i lägenheten och städar med musiken på högsta volym...känner mig glad idag. Det har vart en helt okej helg, i fredags festade jag Josse Frida och Elin hos mig. Syrran och Lojjs kom förbi oxå men dom skulle till skövde. Kör bara sis ;) Vi drog iaf vidare till björnes...full som stryk blev jag iaf. Haha, sen blev det efterfest hos mig. snurrigt värre. Jag mådde verkligen inte bra dagen efter, har nog aldrig haft sån huvudvärk förut...kändes som ögonen skulle ploppa ur huvudet. neh fyfan det var inte roligt. Låg mest hela dagen iallafall. Tog det lugnt på kvällen. Igår kom malpe hit på dagen, trevligt som alltid. Även olsson kom förbi senare. Satt och myste med tända ljus.

Idag så ska ja som sagt städa hela lägenheten, börja packa ner lite skit i kartonger. Sånt som jag inte behöver iallafall , det ligger bara i garderoben och dammar. Sen hoppas ja att vädret ger sig så josefinen min kommer på Kaffe, har köpt slingmedel så tänkte hon skulle få äran att göra det på mig :P Det BEHÖVS verkligen.

Ohh det börjar närma sig, med storm steg. Ida skickade förut och sa att vi fått lägenhet iaf . Super glad är ja, vi fick en 3a med var sitt sovrum, kök tvättmaskin (viktigt) balkong och framför allt POOL! weii, och det e bara för 600Euro i månaden. Det blir bara hur bra som helst. Fan vad jag längtar alltså. Känns bra iaf att åka efter jul och nyår...så jag får spendera de med vänner och familj. Kommer ju sakna alla skitmkt. Känner att ja måste umgås med alla så mkt ja kan nu innan :) sen kommer ju iaf några av er ner och hälsar på...Elin ;) ja hoppas det blir som vi tänkt! :D:D vore grymt kul !

hajjemen, nu ska jag damsuga.


I hate this part


Kommentarer
Postat av: Catherine

fan va najs hörru!

vore jävligt najs att hälsa på, får försöka vända på mina sparade ören o se va jag kan åstadkomma ;P

2008-11-24 @ 14:00:23
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-11-24 @ 14:02:52
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Sanna

Var ligger lagenheten? Kan du inte skicka en lank om du har det? Jag delade alltid sovrum, sa forsta aret betalde vi 550 delat pa tre, andra aret 700 delat pa fem! Men det e ju skont att ha eget sovrum, det har jag har i USA. Ska bli kul att se vad du tycker om det livet dar nere! :)

2008-11-27 @ 06:33:45
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0