missing you

Sitter och lyssnar på musik, och tänker. Jag är super glad för allt med spanien. Och jag ser fram emot det som inget annat. Men samtidigt, är jag rädd. Jag kommer sakna många här hemma, mina vänner, familj. Dom jag vet att jag har här. Vet ju att ni kommer finnas kvar när jag kommer hem, hoppas jag. Det är stort det här, ett helt nytt land, många hundratals mil hemmifrån. Men det kommer bli mitt "hem" . Jag kommer troligtvis ha det skitbra, och jättekul. Men kan inte hjälpa att känna lite rädsla ändå... Det längsta jag varit hemmifrån är en månad i norge.. ett par bussresor hemifrån. Men jag ska göra det här! Jag räknar inte med att det kommer vara glamoröst eller alltid på topp, men det kommer antagligen bli en av de största sakerna jag gör.

haha , räkna med en hel del tårar när jag säger hej då bara ;)

- Älskar Er, Min underbara familj och mina otroligt vackra vänner.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig också Marre:)

2008-11-27 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0