Live Your Life!

Jajjemen

Haha ibland hänger inte riktigt allt ihop men visst fan är det kul. Igår var Nathalie syrran Catherine och Pemsie här och käkade tacos. Vi tog en nykter lördagskväll tillsammans. Men den blev inte helt lugnt ändå, var en sväng på buffen. Kände inte igen en person där...massa konstigt folk! Var hemma vid tolv, väldigt uppe i varv så blev inte mkt sömn inatt. Idag har jag umgåtts med Nathalie hela dagen, alltid lika trevligt! Nu sitter jag här och har grejat med min blogg. Blev riktigt nöjd faktiskt. ohhh det närmar sig med stormsteg nu, inte långt kvar alls tills jag drar iväg. Det pirrar allt lite i magen när jag tänker på att jag verkligen kommer att komma iväg. Det är på riktigt det här! Jag hoppas och tror att jag kommer dundertrivas. Ah det känns helt underbart bara.. Måste försöka hitta ett boende nu iallafall, flygbiljett är ju redan bokat. Weii.

Haha såg att Linda Rosing ska ha ett program på femman, och gissa vad det ska handla om.... hon ska hitta sitt livs kärlek!!! SJÄLVKLART, haha.  Varför måste dom hitta killar i TV för? Jag förstår inte grejen. wtf , lägg ner. supertöntigt. Men ska ju inte sticka under stolen med att jag säkert kommer sitta bänkad framför tvn och kolla på programmet sen...haha det kan ju bli riktigt kul jue.

Hoppas på en vecka med mycket jobb, så kul med de underbara barnen på min favorit avdelning.
Hepp nu ska ja la krypa ner under täcket och kika på tv.


Kommentarer
Postat av: Catherine

gillar layouten, den är väldigt DU på ngt sätt ;) fan va skönt jag sov inatt (A)

2008-11-17 @ 10:12:45
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0